Segona sessió del club de lectura sobre literatura àrab

El divendres 20 de febrer vam poder gaudir de la segona sessió del club de lectura sobre literatura àrab,organitzat els departaments d’Àrab de les EOI de Palma, Girona i Lleida.

Aquesta sessió, sobre l’antologia Les mil i una nitsva estar conduïda per l’EOI de Girona i va anar a càrrec de la traductora de l’obra, entre moltes altres, i arabista Margarida Castells. Sempre és un luxe i un plaer escoltar-la. Van ser dues hores que ens van passar volant! Aquí en teniu la gravació: https://www.youtube.com/watch?v=irB7Upgi3qk

Si voleu aprofundir una mica més en les obres i els autors que estem llegint, teniu disponible aquest recurs:

I aprofitem per recordar-vos que la tercera i última lectura d’enguany serà La jaima, de Mohamed Chukri, i la sessió, conduïda pel Departament d’Àrab de l’EOI de Lleida, està prevista per al divendres 8 de maig a la tarda. Comptarem amb la presència de l’escriptor Youssef El Maimouni.

Us animem a participar-hi!

Comparteix