Preinscripció i matrícula

alumnes nous

Qui es pot matricular a l'EOI de Lleida i als centres públics delegats de Les Borges Blanques, Tremp, Balaguer i Vielha?

Alemany, Anglès, Àrab, Català, Espanyol, Francès, Italià, Rus

D'acord amb la Resolució del Departament d'Ensenyament que aprova les normes de preinscripció i matrícula a les Escoles Oficials d'Idiomes de Catalunya, per poder accedir als ensenyaments d’idiomes de les EOI és requisit imprescindible tenir 16 anys o complir-los l'any en què es comencin els estudis.

També hi poden accedir les persones més grans de 14 anys o que els compleixen l'any que comencen els estudis per estudiar un idioma diferent al primer idioma estranger cursat a l'ESO.

 

Tres passos per fer la
matricula:


1. Preinscripció (i test de nivell, si cal)
2. Assignació de plaça
3. Matrícula
  • Dates clau setembre 2022

Preinscripció

online:  del 31 d'agost al 5 de setembre (fins a les 15 h)

Preinscripció presencial: 5 de setembre (fins a les 14 h)

Test de nivell

del 7 al 9 de setembre de 2022 per àrab, català, espanyol, italià i rus (cal consultar el dia i l'hora al web de cada centre ).

Atenció:  Per alemany, anglès i francès el test de nivell és en línia; el període per a fer-lo s'inicia en el moment de fer la preinscripció i fins al 12 de setembre. Després de fer el test en línia es pot ja triar horari.

Tria d'horari a l'aplicació de preinscripció (només alumnes que han fet el test de nivell presencialment): des de les 12 hores del 12 de setembre de 2022 fins a les 12 hores del 14 de setembre de 2022.

Assignació de plaça

14 de setembre de 2022, a les 13 hores. Es podrà consultar a partir de les 20 hores.

Matriculació

Online

des de les 20.00 hores del 14 de setembre fins al 16 de setembre de 2022 a les 23.59 hores.

C2.1 - des de les 20 hores del 15 de setembre fins al 19 de setembre de 2022 a les 23.59 hores.

Places vacants

del 20 al 21 de setembre.

Quasi totes les preinscripcions en llista d'espera obtenen plaça. La matrícula es farà  a través d'un aplicatiu en línia.

ANGLÈS a partir de les 12 hores del dia 20 de setembre.

RESTA D'IDIOMES a partir de les 9 hores del dia 21 de setembre

  • Preinscripció

Del 31 d'agost  al 5 de setembre

Preinscripció telemàtica a través d'un aplicatiu en línia des de les 9 hores del dia 31 d'agost  de 2020 fins a les 15 hores del dia 5 de setembre de 2021, ambdós inclosos. Podreu fer la preinscripció presencialment a l'EOI el dia 5 de setembre fins les 14 hores.

Si disposeu d'un certificat que us permet accedir directament a un nivell, l'heu d'ajuntar en el moment de fer la preinscripció. Podeu consultar les equivalències en certificació d'idiomes aquí.

Si no disposeu de cap certificat,  caldrà que feu un test de nivell. Aquest test de nivell serà en línia per alemany, anglès i francès (vegeu més avall)

Recordeu que heu de triar l'horari de classe. Disposeu de 4 possibles opcions.

Aneu a l'aplicatiu de preinscripció

Consulteu els horaris
del curs 2022 - 2023

  • Test de nivell d'alemany, anglès i francès

El test de nivell d'alemany, anglès i francès és en línia.

  • Es pot realitzar des del mateix moment de la preinscripció dia 31 d'agost fins al dia 12 de setembre..
  • La prova consisteix en un test de preguntes d'opció múltiple repartides en tres blocs de preguntes. El primer bloc avalua l'ús de la llengua, el segon i el tercer bloc avaluen l'ús de la llengua i la comprensió oral. La dificultat de les preguntes augmenta progressivament. En acabar cada bloc els alumnes coneixeran el curs al qual han estat assignats i, segons el resultat obtingut, se'ls permetrà continuar al bloc següent, si és el cas. L'alumnat al qual se li ofereixi la possibilitat de continuar al bloc següent, podrà rebutjar-ho i quedar-se amb l'assignació obtinguda al bloc anterior, si així ho vol.

    La durada del primer bloc és de 45 minuts, la del segon bloc és de 30 minuts i la del tercer és de 35 minuts.

  • Si teniu algun problema durant la realització de la prova contacteu amb el departament corresponent:  alemany@eoilleida.cat; angles@eoilleida.cat ; frances@eoilleida.cat

Si necessiteu ajuda podeu fer el test en línia als ordinadors habilitats al nostre centre aquests dies:

EOI de Lleida 

7 de setembre de 10h a 13 h. S'admetran candidats fins a les 11.20 h.

8 de setembre de 15 h a 20 h. S'admetran candidats fins a les 18.20 h

9 de setembre de 15 h a 20 h. S'admetran candidats fins a les 18.20 h

ATENCIÓ!!! Recordeu que heu de triar l'horari de classe abans del 14 de setembre (fins a les 12 h)  al mateix aplicatiu de preinscripció.

 CPD Balaguer (Centre Cívic Lapallavacara), CPD Les Borges Blanques (INS Josep Vallverdú), CPD Tremp (INS Tremp)

7 de setembre de 16 h a 20 h. S'admetran candidats fins les 19.20 h.

CPD Vielha (Centre de formació d'Adults)

7 de setembre de 16 h a 19 h. S'admetran candidats fins a les 18.20 h.

ATENCIÓ!!!Recordeu que heu de triar l'horari de classe abans del 14 de setembre (fins a les 12 h)  al mateix aplicatiu de preinscripció.

  • Test de nivell (tots els idiomes excepte alemany, anglès i francès)

El test de nivell és presencial. Aquesta és la DOCUMENTACIÓ que cal portar per a fer-lo

  • DNI/PASSAPORT
  • RESGUARD de la preinscripció.

EOI de Lleida

7 de setembre de 10h a 13 h. S'admetran candidats fins a les 11.20 h.

8 de setembre de 15 h a 20 h. S'admetran candidats fins a les 18.20 h

9 de setembre de 15 h a 20 h. S'admetran candidats fins a les 18.20 h

ATENCIÓ!!! Recordeu que els dies 13 i 14 de setembre (fins a les 12 h) heu de triar l'horari de classe al mateix aplicatiu de preinscripció.

  • Matriculació

14, 15 i 16 de setembre

Al mateix aplicatiu de consulta d'assignació. El dia 14 a partir de les 20 h. fins el dia 16 a les 23.59 h.
Aneu a l'aplicatiu

PACES VACANTS: 20 i 21 de setembre

Quasi totes les preinscripcions obtenen plaça. Matriculeu-vos a l'aplicatiu de matrícula els dies 20 i 21 de setembre.

Matrículació en cursos successius i altres notes importants

L’EOI de Lleida no pot garantir que es mantingui l’horari que ara escolliu en els cursos successius.

Les proves de certificat poden no coincidir amb el dia i l'hora de classe habitual. 

Les dates de les proves de certificat no es poden canviar.

  • Documentació per enviar o lliurar a la secretaria de l'EOI

Podeu fer-nos arribar la documentació presencialment o per correu electrònic a:
secretaria@eoilleida.cat

 

Per l'expedient acadèmic

  • DNI o passaport
  • 1 fotografia mida carnet
  • Alumnes de 14 i 15 anys

    si voleu fer anglès

  • certificat del centre on es cursa l’ESO que informi de la primera llengua estrangera que s’estudia o bé una fotocòpia compulsada del llibre d’escolaritat on consti la llengua estrangera que s’estudia.
  • Si és el vostre cas

  • documentació acreditativa de l'exempció o bonificació del pagament de la taxa.
  • trasllat d’expedient.
  • Altres impresos

    per descarregar i enviar a l'EOI de Lleida: secretaria@eoilleida.cat

    Sol·licitud de trasllat d'expedient

     
     
     

    Instruccions

    Per fer el pagament

    L’aplicatiu de matrícula us facilitarà 3 maneres de fer el pagament de la matrícula i el material:

    1. Amb targeta de crèdit/dèbit de qualsevol entitat
    2. Els clients de CaixaBank poden fer el pagament online a través de Línia Oberta
    3. Us podeu imprimir el “Resguard de matrícula ” per fer efectiu els imports de matrícula i material a qualsevol caixer automàtic o SERVICAIXA de CaixaBank ,en el termini de 24 h, a partir de la formalització de la matrícula telemàtica. Cal fer dos pagaments, corresponents a cada un dels dos codis de barres del resguard. No cal portar el document de pagament al centre.

    En cas d’haver al·legat una reducció o exempció de la matrícula, cal aportar la documentació acreditativa al centre en el termini d’una setmana des de l’inici de les classes.

    El fet de no aportar la documentació acreditativa de reducció o exempció de taxa comportarà l'anul·lació de la matrícula i la pèrdua de l'import pagat.