Aprofitant la campanya de donació de sang que ha tingut lloc a l’EOI, a la biblioteca hem rebut un donatiu molt especial.
♦️ L’Albert Torra, autor del conte La geganta de la sang, ens va fer entrega de diversos exemplars del llibre, que ha estat il•lustrat per Ermengol i que s’ha publicat en català, castellà i anglès.
♦️ La història relata les experiències reals viscudes per l’Angeleta Orpella, una veïna urgellenca molt altruïsta, vinculada a tot tipus de tasques solidàries i de voluntariat, com l’Associació de Donants de Sang de l’Urgell.
♦️ Des de la biblioteca estem encantats de poder col•laborar amb la Fundació Catalana de Donants de Sang, difonent la cultura popular i la solidaritat dels donants.

Comparteix