Aquest curs està dissenyat per tenir una durada de 10 sessions de 4 hores cada una, al llarg de dues setmanes. S’hi implementarà aprenentatge comunicatiu, per tal que els alumnes desenvolupin les habilitats d’expressió i interacció oral i escrita. A més, s’aplicarà l’aprenentatge per projectes, el qual fa l’experiència molt més significativa, flexibilitzada i adaptada a les necessitats del grup i del tipus d’alumnes. En aquest cas, al llarg del curs els alumnes treballaran en grups per elaborar 2 projectes (un cada setmana), per als quals tindran algunes hores de treball autònom a l’aula. El primer projecte girarà al voltant del menjar i els costums alimentaris dels alumnes. El producte final sobre aquest primer projecte serà l’elaboració d’un blog.
El segon projecte consistirà en l’elaboració d’un itinerari de viatge al destí que esculli cada grup, l’únic requisit serà que es comuniquin utilitzant l’anglès. Hauran de presentar tot el que hi faran des del moment que surtin de Lleida. Hauran d’incloure el cost i totes les activitats que es portaran a terme, així com una presentació sobre el destí per animar a la resta a escollir-lo.
Horaris
De diluns a divendres, de 9.30 a 13.30 h
Idioma en què s'imparteix el curs
Anglès
Objectius del curs
– Utilitzar l’idioma com a mitjà de comunicació en situacions de la vida quotidiana, en situacioins d’aprenentatge i com a mitjà d’expressió personal.
– Integrar i combinar el conjunt de competències, habilitats, estratègies i actituds que formen part del bagatge personal previ o adquirit al llarg del procés d’aprenentatge d’un o més idiomes per desenvolupar la competència plurilingüe i pluricultural.
– Treballar en grups per l’elaboració de 2 projectes: distribuir les tasques, arribar a acords, preparar i fer presentacions orals, crear els suports visuals que utilitzaran, etc.
Continguts
L’alumnat tindrà a la seva disposició una pàgina web (Google Sites) amb tot el vocabulari, gramàtica, vídeos i recursos que necessitarà per l’elaboració de cada projecte.
El primer projecte tindrà continguts sobre vocabulari relacionat amb l’alimentació, les tradicions a l’hora de menjar i les estructures necessàries per expressar i narrar les pròpies experiències,
així com per recomanar experiències culinàries.
El segon projecte tindrà continguts sobre vocabulari relacionat amb turisme i entreteniment.
Avaluació
Avaluació final (formativa i sumativa):
– Expressió oral: a través de les presentacions orals
– Expressió escrita: tasques d’expressió escrita