Do you enjoy exploring new places and learning about other cultures? Do you daydream about your next trip? Then this course is for you! Lao Tzu said “A journey of a thousand miles begins with a single step”. Well, this course could be your step… join us this summer and see where it takes you!

English for Travelling
Horaris
De dilluns a divendres, de 10 a 13 h.
Idioma en què s'imparteix el curs
AnglèsObjectius del curs
1. Utilitzar l’idioma amb eficàcia, de forma fluida i amb precisió, en un ventall de situacions de l’àmbit dels viatges. A més, fer servir l’idioma com a mitjà d’expressió personal, mostrant cert domini dels seus aspectes formals i discursius, un grau d’adequació del discurs a la situació comunicativa i una certa riquesa lèxica.
2. Optimitzar el coneixement dels valors d’altres cultures i contrastar-los amb els valors propis per tal d’afavorir i enriquir la comunicació.
3. Mostrar coneixement dels usos i convencions socials de la llengua i dels diferents registres.
4. Integrar i combinar el conjunt de competències, habilitats, estratègies i actituds que formen part del bagatge personal previ o adquirit al llarg del procés d’aprenentatge d’un o més idiomes per desenvolupar una competència plurilingüe i pluricultural.
Continguts
-Planificar un viatge (projecte final en grup).
-Escriure un article de viatge (tasca final individual).
-Vocabulari (paraules, verbs, expressions, etc.) sobre viatges.
-Repàs de temps verbals variats (passat, present, i futur).
-Tasques de comprensió oral i escrita, i d’expressió oral i escrita.
-Elaboració d’un Google Sites (projecte final en grups) per treballar la competència digital.
Avaluació
Es durà a terme avaluació contínua i formativa perquè l’alumnat sigui conscient del seu progrés en tot moment. Això es farà amb exercicis a classe per practicar totes les habilitats lingüístiques.
Expressió oral: els/les alumnes presentaran a classe el viatge que han planificat en els grups petits. Cada alumne rebrà una nota individual amb comentaris personalitzats.
Expressió escrita: els/les alumnes escriuran un article explicant un viatge real o imaginari amb la finalitat de practicar el vocabulari i estructures apresos.
Competència digital: cada grup crearà un Google Sites relatant el viatge.
Co-avaluació: cada grup tindrà una rúbrica per puntuar els altres grups, i una altra per avaluar el rendiment dins el seu grup petit.