Aquest curs està dissenyat per tenir una durada de 10 sessions de 4 hores cada una, al llarg de dues setmanes. S’hi implementarà aprenentatge comunicatiu, per tal que els alumnes desenvolupin les habilitats d’expressió i interacció oral i escrita. A més, s’aplicarà l’aprenentatge per projectes, el qual fa l’experiència molt més significativa, flexibilitzada i adaptada a les necessitats del grup i del tipus d’alumnes. En aquest cas, al llarg del curs els alumnes treballaran en grups per elaborar 2 projectes (un cada setmana), per als quals tindran algunes hores de treball autònom a l’aula. El primer projecte consisteix a preparar un esdeveniment (fira, festival, etc.) de la seva elecció i el segon a dissenyar un viatge de fi de curs. Al final de la setmana, hauran de presentar el producte final davant dels companys i votar el seu preferit.

Anglès per a joves de 14 a 16 anys. English is my cup of tea!
Horaris
De diluns a divendres, de 9.30 a 13.30 h
Idioma en què s'imparteix el curs
AnglèsObjectius del curs
1. Utilitzar l’idioma com a mitjà de comunicació en situacions de la vida quotidiana, en situacioins d’aprenentatge i com a mitjà d’expressió personal.
2. Integrar i combinar el conjunt de competències, habilitats, estratègies i actituds que formen part del bagatge personal previ o adquirit al llarg del procés d’aprenentatge d’un o més idiomes per desenvolupar la competència plurilingüe i pluricultural.
3. Treballar en grups per l’el·laboració de 2 projectes: distribuir les tasques, arribar a acords, preparar i fer presentacions orals, crear els suports visuals que utilitzaran, etc.
4. Escriure dos textos indiviudalment: una ressenya sobre un esdeveniment cultural i un article de viatge.
Continguts
– Projecte 1: organitzar un festival/fira i explicar-lo en una presentació oral (en grups).
– Escriure una ressenya sobre un festival/fira (individualment).
– Projecte 2: organitzar un viatge de fi de curs i explicar-lo en una presentació oral (en grups).
– Escriure un article de viatge (individualment).
– Repàs de temps verbals variats (passat, present i futur).
– Tasques de comprensió oral i escrita.
– Competència digital: crear dues presentacions de diapositives i un tríptic.
Avaluació
Avaluació final (formativa i sumativa):
– Expressió oral: 2 presentacions orals (1 per cada projecte)
– Expressió escrita: 2 tasques d’expressió escrita (1 per cada projecte)